Kundservice

Att handla på A+ ska vara en snabb och enkel process, men vi förstår att vissa frågor kan dyka upp under och efter ett köp. Här har vi samlat all information du behöver. Hittar du inte det du letar efter vänligen kontakta kundtjänst.

Kundservice

Leverans

Efter din beställning

Vi behandlar din beställning inom 24 timmar på vardagar. När ordern behandlats är leveranstiden 1-3 arbetsdagar och du hämtar ut paketet hos ditt postombud. När paketet är framme får du en SMS-avisering. När du lagt din beställning får du en orderbekräftelse till din email. Har du inte mottagit detta inom 1 arbetsdag skall du kontakta vår kundtjänst på telefonnummer 023-79 28 00.

Leveransalternativ

Vi erbjuder följande fraktalternativ med PostNord:

För ett totalt ordervärde under 500 kr:

  • Leverans hem som varubrev till brevlåda/utanför dörr – även om mottagaren inte är hemma
  • Leverans hem eller till specifikt ombud – mottagaren kan välja dag och tid för hemleverans eller på vilket ombud de vill hämta på


För ett totalt ordervärde över 500 kr:

  • Leverans till närmaste ombud
  • Leverans hem eller till specifikt ombud – mottagaren kan välja dag och tid för hemleverans eller på vilket ombud de vill hämta på

 

Fraktkostnad

Fri frakt gäller för beställningar över 300 kr efter avdrag för eventuella rabatter. För beställningar mellan 1 kr – 299 kr är fraktkostnaden 39,00 kr.

Leveranstid

Leveransen sker vanligtvis inom 1-3 arbetsdagar.

Ej upphämtade paket

För paket som ej hämtats ut debiteras en avgift på 150 kr. Avgiften motsvarar de kostnader som det orsakat oss att skicka ut paketet, samt kostnaderna att mottaga det i retur. Om du ångrat dig när paketet redan har skickats från oss, måste du hämta ut paketet på ditt utlämningsställe och därefter skicka tillbaka det. Om paketet inte hämtas ut blir det automatiskt registrerat som ej uthämtat och debiteras därefter. Vänligen kontakta oss på info@get-aplus.se om du har några frågor!